September 07, 2010

Scream if you wanna go faster

Ce-am zis acolo e ceva ce am in cap de multa vreme. Si e ceva ce mi s-a spus sa fac, dar cred ca tocmai asta ma da inapoi, ca e cineva care se asteapta sa o si fac si ma enerveaza ca oamenii au asteptari de la mine.
Facem, dar facem pana o sa mi se ia vartejul din stomac si o sa urmeze inca o perioada in care am sa ma simt bine. N-o sa dureze mult pana la momentul fericit, caci ma cunosc, Nu-i om mai optimist ca mine in anumite momente. Optimismul pana la sange roax. Asa ma simt eu bine, stralucitoare si mandra, cand sunt optimista, cand ii invat si pe altii sa fie, cand ma simt mai puternica decat altii. S-a intamplat de curand, dar n-a fost in doza corespunzatoare. Mai trebuie.

2 alarm clocks:

Coyote said...

Yeees, Maaaster (cu o voce suierata si un usor accent rusesc)

Signed, Igor.

Miezu` said...

Igor, fa-mi un ceai. Verde cu lamaie. Acum

Template by:

Free Blog Templates