October 06, 2009

Balanta all the way ... : )

Da, it`s that time of the year, cand am de sunat vreo 40 Balante... : )
La multi ani, oamenilor, anul asta am cam uitat de unii dintre voi si-mi pare rau, dar daca am stiut vreodata ca existati si ca sunteti Balante, atunci sa aveti parte de cele bune si de cele mai bune, sa fiti sanatosi si cu zambetul pe buze, iar restul ... sa vina de la sine! :)

>:D<

6 alarm clocks:

Unknown said...

La Multi Ani! : )

Miezu` said...

heh, mai e :P

Unknown said...

Pentru tine si toate Balante pe care le cunoastem : )

M-am folosit de blogul tau sa fac ceva frumos :D

Miezu` said...

ia foloseste-te tu de minutele tale din retea/nationale si fa o fapta si mai buna, doar stii ce ne-a povestit Jay :))))

Crisa said...

Nota 10, intotdeauna sau...mai mereu.
Nu stiu daca ai vazut sau nu acest video...

daca nu...sau daca da....e cu dedicatie! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Us-TVg40ExM

Miezu` said...

multumesc, Balanto :)
>:D<

Template by:

Free Blog Templates